نحوه استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

با توجه به تعداد بالای ورود و خروج نقدینگی در هر سازمانی نرم افزار دریافت و پرداخت یکی از مهمترین نرم افزارهای حوزه حسابداری مالی سازمان ها محسوب می گردد چرا که کنترل در میزان ورود و خروج و طرفهای درگیر در آن از الزامات و وظایف اصلی حوزه حسابداری سازمان ها می باشد.

نرم افزار خزانه داری آنلاین طرح اندیشان پویا، بر اساس تسویه آسان فاکتور ها طراحی شده است. از آنجاییکه اکثر دریافت و پرداخت های کسب و کارها مربوط به خرید و فروش های آنها است امکانات متعددی در این سیستم خزانه داری طراحی شده است. صاحبان کسب وکار به راحتی می توانند نسبت به تسویه حساب طرف حساب های خود اقدام کنند.

نرم افزار وصول و مطالبات

یکی از مهمترین دغدغه‌های موجود در سازمان‌ها و شرکت‌ها تامین به موقع منابع مالی می‌باشد، لذا اطمینان خاطر از وصول به موقع مطالبات شرکت و اسناد دریافتنی نقش مهمی در برنامه‌ریزی‌های مدیریت منابع مالی دارد.

وجود ابزاری در راهکارهای مالی که بتوان توسط آن از ابتدای دریافت اسناد کنترل مناسبی بر روی پیگیری اعتبار سنجی مشتریان انجام شود و از وصول مطالبات به موقع آنها اطمینان خاطر حاصل شود، بسیار حائز اهمیت است. همچنین باید بتوان توسط این ابزار سایر مطالبات غیر اسنادی از مشتریان را نیز مدیریت کرد.

نرم افزار وصول و مطالبات پویا امکان مدیریت راهکارهای لازم بابت پیگیری و جمع‌آوری مطالبات سازمان را به بهترین شکل فراهم می‌سازد.

نرم افزار حسابداری مالی

کسب و کار شما چه سنتی باشد و یا چه آنلاین، لازم دارید تا به طور کامل هزینه‌های آن را محاسبه کنید. هر صاحب کسب و کار باید بداند دقیقاً چه مقدار درآمد دارد، چقدر هزینه‌های جاری دارد و چه عددی را بابت حقوق کارمندان پرداخت می‌کند. همه ی این مسائل از ریز و درشت باید بررسی و محاسبه شوند تا بتوان آنها را مدیریت کرد. اگر به موضوع حسابرسی و امور مالی مجموعه خود توجه نکنید، قطعاً در مدت زمان کوتاهی عواقب آن را خواهید دید. این عواقب می‌تواند حتی تا ورشکستگی نیز پیش برود.

یکی از راه حل‌ها، استخدام فردی به عنوان حسابدار است که به طور کامل امور مالی شرکت یا مجموعه شما را به عهده بگیرد. اما قطعاً از این موضوع مطلع هستید که یک متخصص حسابداری حقوق بالایی را برای کار دریافت می‌کند و شاید همین موضوع در دراز مدت خیلی اقتصادی به نظر نرسد. مخصوصاً اگر کسب و کار شما نوپا باشد و توان پرداخت رقم زیادی را نداشته باشید. خب دقیقاً همین جا است که بهترین نرم افزار حسابداری در ایران به کمک شما می‌آید.

نرم افزار حسابداری مالی پویا با توجه به امکانات خاص تعبیه شده در برنامه گزینه‌ای مناسب برای اجراء و پیاده سازی در شرکت های گروه می‌باشد. مضاف بر آن این سیستم به دلیل ارائه گزارش‌ها مطابق با استانداردهای سازمان حسابرسی، به ایجاد محیطی آشنا برای حسابداران پرداخته است.

برنامه ریزی منابع سازمانی

برنامه ریزی منابع سازمانی شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی است که به بهبود عملکرد یک سازمان منتهی می‌شود و تمام داده‌ها و فرایندهای یک سازمان را در یک سیستم نرم‌افزاری و در قالب یک بانک اطلاعاتی به صورت پیوسته، منظم و دقیق مدیریت می‌نماید.ERP به معنای مدیریت برنامه‌ریزی منابع سازمان (مواد، ماشین آلات، پول و نیروی انسانی) می‌باشد و به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌نماید تا فرایند دقیق برنامه‌ریزی کلیه منابع سازمان را در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد مدیریت نمایند.

تعاریف دیگری نیز از ERP وجود دارد .ERP بر پایه سیستم‌ها برنامه‌های کاربردی تهیه شده‌است که شامل چندین برنامه کاربردی است که به صورت یکپارچه همه فعالیت‌های داخلی یک سازمان را در گستره واحدهای عملیاتی سازمان مدیریت می‌کند. این فعالیت‌ها می‌تواند بازهٔ وسیعی از مدیریت فروش، مدیریت تأمین، مدیریت تولید، مدیریت کیفیت، مدیریت انبار، مدیریت لجستیک، مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت پروژه، مدیریت مالی، مدیریت قیمت تمام شده، مدیریت منابع انسانی و مدیریت مهندسی را شامل شود. در واقع ERP، سامانه‌ای است که دارای اهداف، اجزا و محدوده مشخص و معینی است.





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری, نرم افزار وصول و مطالبات, نرم افزار دریافت و پرداخت, برنامه ریزی منابع سازمانی, نرم افزار خزانه داری ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: